Produžen rok natječaja za izradu idejnog rješenja vizualnog identiteta
Zaklada Sveučilišta u Rijeci 07. travnja 2016. raspisala je natječaj za izradu idejnog rješenja vizualnog identiteta Zaklade Sveučilišta u Rijeci. Radi velike zainteresiranosti, rok za slanje radova produžen je do 30. svibnja 2016.
Cilj natječaja je postići prepoznatljiv, originalan, komunikativan i suvremen vizualni identitet kao temelj sustavne komunikacije Zaklade Sveučilišta u Rijeci prema korisnicima, partnerima i javnosti.
Novi vizualni identitet Zaklade Sveučilišta u Rijeci zamišljen je kao važan segment kontinuirane komunikacije Zaklade sa svim dionicima akademskog i javnog života u gradu Rijeci i regiji, ali i u nacionalnim i međunarodnim relacijama.
Cilj je vizualnog identiteta Zakladu prikazati kao neovisnu instituciju s dugogodišnjom tradicijom, ali i kao inovativni prostor suradnje različitih aktera, čiji interdisciplinarni pristup i kreativna sinergija pridonose razvoju akademske i lokalne zajednice grada Rijeke u europskom kontekstu.
Projektni zadatak natječaja kao i cjelokupnu natječajnu dokumentaciju možete pronaći na sljedećim poveznicama:
TEKST NATJEČAJA / PRIJAVNI OBRAZAC / OBRAZAC A / OBRAZAC B
Novi rok za primanje natječajnih radova je 30. svibnja 2016. godine. Sukladno navedenom pomiče se i rok za izbor pobjedničkog rada na 10. lipnja, te za online objavu rezultata najkasnije do 16.lipnja 2016.